Florida

Langzaam word ik wakker. Dat komt door de zon in mijn gezicht. Voorzichtig doe ik mijn ogen open en ineens weet ik weer waar ik ben, op het strand van een eiland. Ik zie een boot, die half op het strand ligt. Op het strand liggen mensen te slapen op hun matjes. Nou ja, liggen? Naast me ligt Nelly, half bedolven onder een man, die haar langzaam ligt te neuken. Het kreunen stijgt zachtjes naast mij op. De beelden beginnen weer boven te komen, hoe vaak is ze geneukt vannacht, en door hoeveel? Zij ook met haar uitdagend gedrag.

Een paar dagen geleden is het begonnen. Voor de kerstweek gingen we voor een week naar Florida, deze keer niet voor de pretparken, maar voor het mooie weer, en daarnaast om heerlijk te wandelen door de natuur. Na een lange, saaie vlucht kwamen we in Tampa aan. “Heerlijk echt heerlijk,” zeiden we tegen elkaar op het moment dat we het toestel uitstapten. In plaats van vorst en sneeuw was het daar 27 graden en een strakblauwe lucht.

Na alle security (daarvoor hoef je niet naar Amerika) konden we naar ons hotel vertrekken. Het was al laat, dus snel het bed in voor een lange nacht. De volgende ochtend stonden we snel op om zo veel mogelijk van onze reis te genieten. We besloten om naar Caladesi Island te gaan, een eiland waar de natuur nog ongerept was, voor Amerikaanse begrippen dan.

Het veerbootje bracht ons in een half uur naar het eiland en daar aangekomen wandelden we ineens in een aards paradijs. Palmbomen, witte stranden, blauwe lucht en warm weer. Ik kon het niet laten en neuriede zachtjes over een witte kerst. Wat een tegenstelling, maar wel een fijne. We besloten om een halve dag over het eiland te zwerven, en rond twaalf uur waren we weer in de haven. Omdat de veerboot er nog niet was liepen we wat langs de aanlegsteigers om naar de boten te kijken die in de haven lagen.

We stonden net een mooie te bekijken toen we ineens achter ons hoorden:”he Hello, how are you, can I help you”We draaiden ons om en achter ons stonden twee mannen met hengels. We probeerden ze uit te leggen dat we naar de boot stonden te kijken. “and, you like our boat?” Na de overbekende vraag die daarop volgt, waar je ook bent in de USA: “where are you from?”werden we door de beide heren aan boord gevraagd om alles wat beter te bekijken. We zaten gezellig te babbelen over wat we vonden van het eiland en de omgeving,maar vooral het voor ons uitzonderlijk mooie weer, als ik ineens Nelly een kreet hoorde slaken naast me. “De boot, de veerboot, hij vaart weg!!” En dat was de laatste vanmorgen, de volgende gaat pas om 5 uur. De heren, die zich inmiddels als Jack en Joe hadden voorgesteld vroegen aan ons wat er was. We vertelden dat onze veerboot was vertrokken en we nu tot 5 uur moesten wachten, voordat we weer naar de kust konden. Jack vroeg of we dan geen zin hadden om mee te varen naar een kleine eilandengroep verderop, onbewoond maar veel mooier dan het eiland waar we nu waren. Alleen ze zouden daar wel de nacht doorbrengen en de volgende dag weer terug naar de haven varen.

We overlegden even, maar het aanbod was te aantrekkelijk. Als volleerde zoetwatermatrozen probeerden we te helpen, maar dankzij onze hulp besloten Jack en Joe het maar alleen te doen. “Gaan jullie maar wat zonnen op het dek,” zeiden ze. Nelly ging lekker voor op het dek liggen. “Wat is die zon lekker, ik zou graag een beetje bruin willen worden, maar ik heb niets mee. En zoveel heb ik niet aan” Ik stond op en liep naar Joe. Voorzichtig probeerde ik aan hem uit te leggen wat Nelly wilde en hoe zij dat vonden. Amerikanen zijn een puriteins volkje en ik wilde onze gastheren niet tegen het hoofd stoten. “No problem, make yourself at home”was het enige wat ik te horen kreeg. Nelly lachte me toe en vroeg om bevestiging. Ik knikte naar haar en in 20 seconden lag ze naakt op het voordek te zonnen.

“Wat vind ik dit aardig van ze, hoe kan ik ze belonen”zei ze tegen mij. “Ik denk dat je dat al hebt gedaan, maar ik ben wel bang dat we ergens tegen aan zullen varen, ze kijken niet meer naar het water” Zonder veel wetenswaardigheden voeren we twee uur verder, en rond 4 uur waren we bij de eilanden. Nelly kwam overeind en maakte aanstalten om zich weer aan te kleden. Jack kwam gelijk op haar af en zei het helemaal niet nodig was, ze kon nog lekker op het strand wat van de zon genieten. Met een geile glimlach stapte ze naakt over de rand van het schip en liep naar het witte strand. Ze schudde haar handdoek op en ging heerlijk sensueel op het strand liggen. Joe en Jack meerden de boot af en ik hoorde ze wat in een mobilofoon zeggen. Daarna kwamen ze met glazen en flessen naar ons toe en gingen naast ons zitten.

Op een heerlijke avond op het eiland, zeiden ze en we toosten samen. Na een paar glazen zag ik dat ze beiden wat meer waren opgeschoven in de richting van Nelly. Ik zag wat ze van plan waren en om ze wat te helpen schoof ik wat achteruit. Kijken wat er gebeurd, dacht ik. Ineens legde Joe een hand op het naakte been van Nelly. Ik zag, dat ze omhoog kwam en haar lichaam liet rusten op haar ellebogen. Haar borsten staken nu parmantig omhoog. “Wat ben je van plan” vroeg ze aan Joe, haar hoofd een beetje schuin houdend. “Je hebt een te mooi lichaam om alleen maar naar te kijken” zei Joe. “En dus wil ik, en ik kan ook voor Jack spreken, er wel aanzitten”. “Alleen aanzitten,”vroeg Nelly met een stembuiging die mij veel zei.

“We kunnen het volgende afspreken”zei Jack ineens, “wij zullen er alleen aanzitten, strelen en kussen, maar als jij ons vraagt om verder te gaan, ik bedoel als je ons vraagt om je te neuken, en die kans is heel groot, ik ken onze technieken, dan neuk je ook de hele tijd, totdat we weer vertrekken.” “Dat lukt jullie nooit om mij zover te krijgen”, zei Nelly met glimmende ogen. Ik wist wel hoe ze dacht, als ik verlies, ik kan er wel twee aan.

Met een zucht liet ze zich weer achterover zakken en zei: “go ahead gentlemen.” Dat lieten de heren niet op zich zitten en gelijk waren hun handen over haar lichaam. Ze hadden al snel door dat ze graag had dat er in haar tepels geknepen werd, haar lichaam werd afgelikt en gestreeld en Joe zat al snel tussen haar benen en begon ze te beffen. Met lange halen likte hij haar kut, terwijl hij eerst een en dan twee vingers bij haar naar binnen schoof. De eerste kreunen ontsnapte aan Nelly en ik zag dat ze haar hoofd achterover gooide. Tegelijk pakte ze het hoofd van Joe en drukte het nog steviger tegen haar aan, zodat hij helemaal tussen haar benen verdween. Ineens stopte Joe en verwisselde snel van plaats met Jack. Dan ging de behandeling verder. Het kreunen werd luider en luider. Jack keek even over Nelly heen in de richting van Joe en knikte. Tegelijk kwamen ze overeind en lieten alleen nog hun handen op haar lichaam liggen. “Waarom stoppen jullie, doorgaan, ik was er bijna” zei Nelly en keek naar de heren. Die keken alleen maar met een hoopvolle grijns terug. Zachtjes bewogen ze hun handen, over haar borsten en langs haar kutje, zo hielden ze haar tegen haar hoogtepunt aan, maar er niet over.

“Nee, dit is gemeen”riep Nelly, “jullie maken me zo gek, dit kan niet.” Als antwoord stimuleerden ze haar nog iets meer. Heftig begon Nelly nu te bewegen. “Maak het af, maak me klaar.” Ze keek wanhopig naar mij. “doe het , neuk me maar, maar wel snel en hard”. Joe keek even naar Jack, dan draaide hij zich naar Nelly en vroeg:”wil je dit nog een keer herhalen?”. Neuk me snel en nu”riep Nelly. “En wie moet dat doen?” vroeg Joe. “Kan me niet schelen”zei Nelly, “als ik maar geneukt wordt”.

Achter mij hoorde ik ineens wat. Omdat het gebeuren rond Nelly zo spannend was geweest had ik niet gemerkt dat er achter mij nog een boot was geland en daar waren drie mannen van boord gegaan. Die hadden het hele gebeuren gezien en een van de mannen had zich uitgekleed en liep nu in de richting van Nelly. Jack en Joe gingen ineens achteruit en de derde man schoof tussen de benen van Nelly en in een haal drukte hij zich bij haar naar binnen. Nelly die met haar ogen dicht had liggen te wachten op wat ging komen deed haar ogen open en zag ineens, dat ze door een volledige vreemde werd geneukt. Even wilde ze wat zeggen, maar ze was te ver heen en begon dan met haar heupen mee te neuken. Na een paar halen kwam ze al klaar en direct daarna nog een keer. Ze lag te kreunen en te kermen dat het een lieve lust was. De man neukte ondertussen stevig op haar in en ineens kreunde hij en spoot haar vol.

Met een tevreden zucht rolde hij van haar af. “Beste Nelly”, zei Jack nu, “ik ben er van uit gegaan dat je een meid van je woord bent. Je hebt beloofd te neuken tot we weer vertrokken, je hebt geen beperkingen aangegeven, dus heb ik onze vrienden al op voorhand gewaarschuwd, dus je zult je niet vervelen vannacht.” Nelly keek naar Jack, lachte dan en zei, “neuk me maar, de hele nacht.” En dat heeft ze geweten.

Ze is in de branding genomen, staand tegen een palmboom, op zijn hondjes op het strand, hangend aan de boot, en ten slotte ging ze maar op haar rug liggen en hebben we haar allemaal zo de hele nacht genomen. Het duurde lang voor ik er eindelijk eens tussen kon komen. In een heerlijk volgespoten en doorgesmeerde kut schoof ik op en neer. “Wat is het lekker en wat kunnen die mannen vaak”, zei Nelly in mijn oor. Dat werd me te veel en ook ik spoot alles in haar hunkerende kut.

De volgende dag kwam langzaam de zon op. Ik hoorde hoe er naast mij Joe Nelly lag te neuken. En aan haar gekreun te horen werd ze lekker geneukt. Jack kwam langzaam overeind, liep naar de boot en kwam even later terug met een grote pot koffie en een zak donuts.

Waar zijn de anderen, vroeg Nelly. Kijk daar, zei Jack en hij wees naar zee. En inderdaad, een mijl uit de kust stak een periscoop ui het water. Daar ligt de duikboot. En het leuke is, die heeft ook een videocamera aan boord. Met dank aan de mannen, hier is de band. Dan kun je zien, dat de bemanning regelmatig werd afgelost.

Nelly keek hem vol verbazing aan. “Wil je zeggen dat ik vannacht door een hele duikbootbemanning ben genomen. En ik vond nog wel dat jullie zoveel uithoudingsvermogen hadden.” Ze stond op en ging naakt aan de rand van het water staan, Daar stond ze naar de boot te zwaaien, of dan toch naar het oog van de boot.

Dan draaide ze zich om. “Maar wat een lekkere nacht was dat en we hebben nog een ochtend voor we vertrekken.” Jack keek even naar Nelly en dan zag je aan zijn ogen dat hij het begreep, ze wilde nog meer.

VN:F [1.9.22_1171]
Waardering: 9.0/10 (1 vote x gestemd)